Annoncørforeningens formand siger op

Lasse Altmann har besluttet at stoppe efter halvandet år som formand for annoncørerne for at søge helt nye udfordringer.
MediaWatch
Lasse Altmann har besluttet at stoppe efter halvandet år som formand for annoncørerne for at søge helt nye udfordringer. Samtidig stopper han nemlig også som salgs- og marketingdirektør i Toyota Danmark efter 12 års ansættelse i virksomheden - de seneste fire år på sin nuværende post. Lasse Altmann afviser, at der er tale om en dramatisk aftrædelse og siger ifølge Børsen, at der er tale om et sammenfald af omstændigheder. Opsigelsen har således ikke noget at gøre med, at Toyota Danmark dropper det kendte værksteds-univers med Bruce, Ole O og 112 procent i orden. I stedet skal en fiktiv Toyota-fabrik, kompromisløse medarbejdere og ”The human touch” som payoff nu være Toyotas reklame-univers. "Jeg har haft det store privilegie at være i en meget spændende del af Toyotas historie. En tid, hvor det er lykkedes os – bl.a. via effektiv markedsføring – at ændre Toyotas profil fra et tilbudsorienteret lavprismærke til et af de absolut stærkeste bilmærker i Danmark målt på salg, kundetilfredshed og indtjening. Toyota i Danmark er klar til fortsat vækst, og jeg er klar til nye udfordringer," siger han.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også