Harry hitter stadig

Trods otte år på bagen er Harry og Bahnsen stadig en god investering for DSB. Igen i år er han kåret som årets bedste tv-reklame.
MediaWatch
Trods otte år på bagen er Harry og Bahnsen stadig en god investering for DSB. Igen i år er han kåret som årets bedste tv-reklame. Berit Grant, sektionsleder i markedsføring hos DSB kan ikke specifik sige noget om Harrys økonomiske effekt.

"Men via vores slagssmodel kan vi se, at konceptet leverer varen. Vi vurderer, at der er en høj grad af "return of investment" i forhold til investeringerne," siger hun til Berlingske Tidende.

Hun peger på, at det velkendte koncept også betyder, at DSB kan indrykke færre reklamer, men med stadig god effekt. Derfor satser DSB også på Harry og Bahnsen, så længe konceptet fra reklamebureauet Bates Y&R er en succes. Harry & Bahnsen scorede maksimumpoint i Berlingske Business' løbende kåring af de bedste tv-reklamer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også