DTT-kampagne klar til udbud

Den stort anlagte kampagne, der skal få danskerne til at sige farvel til det analoge sendenet, er nu klart i udbud hos reklamebureauerne.
MediaWatch
Den stort anlagte kampagne, der skal få danskerne til at sige farvel til det analoge sendenet, er nu klart i udbud hos reklamebureauerne. Kampagnen ventes at koste omkring 50 millioner kroner og har det erklærede mål, at ingen danskere ikke er uforberedte, når det jordbaserede, analoge sendenet lukkes i 2009. Af udbudsmaterialet fremgår det, at alle tv-seere på tværs af platforme er mål for kampagnen, men det fastslås også, at kampagnen ikke må skabe paniktilstande, men skal minimere usikkerheden hos borgerne og forhindre 'utilsigtede beslutninger'. Kampagnen skal blandt andet opfordre teknisk kyndige danskere til at hjælpe dem, der ikke selv kan overskue skiftet, med at få teknikken på plads. Hele udbudsmaterialet kan findes på Mediesekretariatets hjemmeside: http://www.mediesekretariatet.dk/analogsluk.htm

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også