Medieportal samler fagblade

MediaWatch

Fagbladsguiden.dk går i luften idag for at skabe et nyt professionelt led mellem fagblade og medieindkøbere. Fagbladsguiden.dk er udviklet efter ønske fra professionelle medieindkøbere hos media- og reklamebureauer. For første gang får de nu samlet overblik over fagblade og deres udgivelser, medieinformationer og annoncemuligheder. Planen er at gøre livet lettere for professionelle medieindkøbere med adgang til det nye planlægningsværktøj. Fagbladene på medieportalen sikrer sig samtidig optimal synlighed overfor annoncører og medieindkøbere. Fagbladsguiden.dk er fagbladenes pendant til den førende medieportal Printguiden.dk, som på blot to år er blevet media- og reklamebureauernes foretrukne online-værktøj. Her er mere end 250 dagblade og magasiner i dag repræsenteret.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også