Computerworld lancerer web-tv

MediaWatch

Computerworld lancerer fredag en serie tv-interviews på nettet med danske topledere, der forholder sig til digitaliseringen i deres virksomhed. I udsendelsen, der lanceres i samarbejde med IBM, vurderer de strategiske og praktiske perspektiver på en fælles blog, hvor læserne kan tage del i debatten og stille spørgsmål. De nye web-udsendelser med tilhørende ekspert-blog og læserdebat går under navnet "Executive Live". "Online byder på en lang række nye måder at bruge et medie på. Her forsøger vi at koble video med blogs og debat - tre populære medieformer på nettet. Formålet er at skabe en ideel ramme for erfaringsudveksling og diskussion om den gode it-anvendelse," siger chefredaktør Mikael R. Lindholm fra Computerworld. I det første indslag møder seerne it-direktør Michael Moesgaard fra Dong Energy, som er et resultat af fusionen mellem seks danske energiselskaber. Det første nummer af Executive Live kommenteres af Henrik Zangenberg, managing partner i Gartner, Kenneth Egelund Schmidt, it-direktør i Danfoss, Karsten Fogh Ho-Lanng, nordisk forskningsdirektør i IDC, Henrik Hansen, administrerende direktør i iSeven og Jan Horsager, erhvervsredaktør på Computerworld. Executive Live udkommer i slutningen af hver måned og er samtidig startskuddet til Computerworlds satsning på visuelle produkter på nettet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også