Duckert: Tv-mediet er til overvejelse

MediaWatch

Reklame- og mediebureauerne er enige om, at fokus snart glider væk fra de klassiske medier og over på de nye. Men ingen kan sige hvornår. Jan Duckert, medstifter og adm. direktør i PeopleGroup/Wibroe, Duckert&Partners, siger til Business.dk. "Spørgsmålet er, hvornår bølgen brydes: Hvornår tør man tage skridtet og skrue ned for de klassiske medier og op for de nye. Hvornår tør man sige det til klienten. Det er vi alle sammen usikre på," siger han til avisen. "Den bryder lige om lidt. Men ingen af os ved præcis hvornår. Det er alles udfordring," siger han. "Vi kommer ind i en tid, hvor timing er altafgørende, fordi der sker nogle mega trends på mediemarkedet. Nu kan man eksempelvis ikke ramme unge mennesker ved tv-reklamer. Man er nødt til at finde dem ad andre kanaler. Hvad er det for kanaler, og hvordan værdisætter man dem korrekt - det er udfordringen," lyder det fra Jan Duckert.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også