Radiodays 2007 offentliggør mere fagligt program

MediaWatch

Programmet for Radiodays 2007 får i år et større fagligt fokus. En længere lørdag giver samtidig mere tid til at networke. Året Radiodays rummer flere end 30 sessions og flere end 60 nationale og internationale oplægsholdere. Årets program har et stærkt fagligt fokus, hvor omdrejningspunkterne er bl.a. "vidensdeling & kompetenceudvikling", "fremtidens medier & mediebrugere", "Kreativitet & idegenerering" og "kommerciel radio i Danmark". Radiodays 2007 vil signalere sammenhold i den danske radiobranche. Det bliver traditionen tro Kulturminister Brian Mikkelsen, der vil åbne årets Radiodays lørdag morgen. Umiddelbart herefter går den mediepolitiske debat i gang. Fem kvarter får politikerne til at diskutere fire emner, som deltagerne i Radiodays får mulighed for at vælge på forhånd. Per Laursen fra Mediawatch er moderator. Lørdagens program byder på 21 sessions med talere og undervisere som Dan O' Day, Valerie Geller, Gerd Leonhard, BBC´s Radiodirektør Jenny Abramsky, Doug Harris, Mark Barber, Kurt Strand, Leif Lønsmann, Lisbeth Jessen, Berit Hedemann, Lene Kleinschmidt og mange flere. Lørdag afvikles bl.a. en kommerciel linie, der laves i samarbejde med Dansk Marketing Forum. Her vil landets største kommercielle annoncører og en række bureaufolk give deres bud på, hvad der skal til for at løfte det danske reklamemarked. Samtidigt præsenteres en række succeshistorie fra Europa, hvor kommerciel radio allerede har sendt public service til tælling. Endelig kommer Mark Barber ind på mulighederne for at skabe indtjening på fremtidens radio - Radio 3.0. Dagen byder på op imod 14 sessions med bl.a. Innovation Lab, Jens Arentzen, Doug Harris, Nik Goodman, KaosPiloterne, Dan O´Day, Lisbeth Pannerup og Jannie Holm fra Radio ABC Gruppen, Morten Resen, Jesper Conrad og Laura Krogh fra TV2 Radio Der kommer også stærkt fokus på FM-replanlægning i form af en større session med radiodirektørerne mv. Tilmelding sker fra den 7. juni 2007 på radiodays.dk.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også