Fortsat vækst på mediemarkedet

MediaWatch

Efter to år med voldsom vækst på det danske mediemarked, var forventningerne, at væksten ville være mindre eksplosiv i 2007. Men de gode tider fortsætter tilsyneladende. I hvert fald viser DRRB's Mediaindex, at der i marts var en vækst på 11 procent, hvilket sender indekset op på 107 for første kvartal af 2007, skriver Markedsføring. Tv har trukket væksten med en fremgang i marts på 13 procent og udgør ca. halvdelen af indeksets samlede omsætning på 4,7 mia. kr. Radio kom derimod hurtigt ned på jorden efter en god februar måned. I marts landede indekset på 91, mens det samlede indeks for 1. kvartal lyder på 110.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også