TV 2 overvejer bureau relationer

MediaWatch

TV 2 overvejer, om det giver mening at arbejde fast sammen med et reklamebureau. TV 2s marketingdirektør Hanne Kierstein Morsings opgave er blandt andet at professionalisere TV 2s markedsføring, herunder overvejelser om organisationens samarbejde med reklamebureauer. I dag har TV 2 et samarbejde med Co + Høgh, men en del arbejde udføres internt. F.eks. den aktuelle lanceringskampagne for TV2 Radio. "Om vi skal samarbejde mere fast med et reklamebureau afhænger selvfølgelig af, om det skaber ekstra værdi for TV2. Vi har mange kompetencer inhouse, og derfor skal vi virkelig overveje, hvad et eventuelt bureau skal bruges til," siger Hanne Kierstein Morsing til Markedsføring.dk

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også