Gratisavis takker sine læsere

MediaWatch

Gratisavisen 24timer, der ejes af JP/Politikens Hus, takker på et halvt opslag læserne for at vælge dem frem for Dato og Nyhedsavisen. "Tak til glade avislæsere," lyder overskriften, mens den underliggende tekst fortæller, at Gallup i en ny måling har spurgt 4.421 danskere, hvilken avis de læser - og her er svaret, at 24timer er blevet en "kæmpe succes". 24timer har i dag 464.000 læsere mod Datos 189.000 og Nyhedsavisens 249.000 læsere. Dermed er 24timer større end de to andre aviser tilsammen. Målingen af læsertallene er foretaget i perioden 15. januar til 4. februar.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også