Berlingske lancerer brugerdrevet byguide

MediaWatch

Berlingske Tidendes AOK lancerer fredag en ny guide til København. Den nye guide kbh360.dk er en brugerdrevet guide. Ideen er, at københavnerne selv anmelder og fortæller om deres oplevelser med byen og dens restauranter, cafeer, museer og barer. Den elektroniske guide AOK får dermed en lillebror, der tager skridtet fuldt ud som brugerdrevet guide. Aok.dks chef Christian Lund siger til Business, at baggrunden for den nye side er, at man på aok.dk gennem længere tid har haft succes med minianmeldelser fra brugerne. Siden åbner også op for, at man direkte kan skrive til en person, som man deler smag og interesser med. Dermed kan kbh360 gå hen og blive en moderne datinghjemmeside.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også