Børsen satte oplagsrekord

MediaWatch

Oplaget passerede for første gang 70.000 i 2006, skriver Børsen, der tirsdag lancerer et nyt ugentligt tillæg. Med januar som indikation er der intet, der tyder på, at fremgangen brydes i 2007, skriver Leif Beck Fallesen, ansvarshavende chefredaktør og adm. direktør. Samtidig er der fremgang for Børsens elektroniske medier - online og tv, hedder det i et indlæg i dagens udgave. Han hæfter sig også ved, at der i Børsens marked er forsvundet de to gratisaviser Idag og Erhvervsbladet. Erhvervsbladet er midt i sit skifte fra gratis- til betalingsavis. Tirsdag lancerer Børsen det nye ugentlige tillæg VækstDanmark, der fokuserer på nyheder om små og mellemstore virksomheder (smv'er) med bidrag fra Børsens syv egnsredaktioner. Leif Beck Fallesen konstaterer desuden, at Børsens elektroniske medier er kommet godt fra start i 2007 - både målt på unikke brugere og på users sessions, der er et mål for intensiteten. Samarbejdet med TV 2 News er blevet positivt modtaget af Børsen Onlines brugere med 200.000 seere i januar, skriver Fallesen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også