Danmarks største mediebudget i spil

MediaWatch

Efter 10 år som kunde hos Mediacom er TDC-koncernens mediebudget nu i spil hos alle mediabureauer. Med så stor en kontrakt er det helt naturligt, at TDC udnytter situationen til at evaluere markedet, siger TDC's koncernmarketingchef Mikael Jensen til Markedsføring. Mikael Jensen har ansvaret for Danmarks klart største mediebudget. I første halvår 2006 blev TDC i Gallup Adfacts liste over de 50 største annoncører noteret til et forbrug på 120 mio. kr. Lige så meget som nr. to og tre tilsammen. Over for Markedsføring vil Mikael Jensen ikke gå i detaljer om processen, men bekræfter, at man kigger på de relevante spillere på markedet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også