Pæn seerinteresse til Børsen TV

MediaWatch

Anmelderne tager godt imod Børsen TV, der ligesom TV 2 News, gik i luften fredag. Der var i gennemsnit 2.000-2.500 seere pr. udsendelse på nye internet-tv på premieredagen. Det var lidt flere web-seere, end folkene bag Børsen TV havde ventet, og det nye initiativ får da også et par pæne ord med på vejen. Interaktiv accountmanager i mediebureauet Carat, Morten Hansen, siger til Børsen, at det ser mere professionelt ud, end det, der er i forvejen - med henvisning til Stox-tv, der ikke rigtig har fået det til at køre. Børsen TV leverer finansnyheder to gange i timen og laver også direkte interviews fra avisens eget tv-studie.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også