Annoncører flokkes om TV 2 News

MediaWatch

TV 2 News er en attraktiv vare for det danske erhvervsliv. Virksomhederne kæmper om at få sit logo med på den nye stations sendeflade. TV-stationen tilbyder fem eksklusive annoncepakker, hvor virksomhederne skal slippe fem mio. kr. for at komme ind i varmen. 10 virksomheder har ansøgt, og allerede torsdag - dagen inden TV 2 News gik i luften - var to af pakkerne solgt. Koncerndirektør for salg og marketing på TV 2 News, Flemming Rasmussen, siger til Børsen, at Siemens og FIH Erhvervsbank allerede kom i hus før den 1. december, og han regner med at lukke de resterende tre lukrative annoncepakker inden 14 dage. Dermed kan den nye 24-timers nyhedskanal vise sig at blive den lukrative forretning, som både samarbejdspartnere og mediebureauer har forudset.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også