TV 2 News vil dække mediestoffet

MediaWatch

TV 2 News afsætter sendetid til at følge den dynamiske medieudvikling, men brikkerne i programformatet er ikke helt faldet på plads. TV 2 News planlægger at sende flere tema- og magasinflader i weekenderne, herunder programmer om finans og biler, der kan genudsendes indenfor kort tid i forskellige timeslots, efter samme princip som CNN benytter. Mediestoffet er blandt de emner, TV 2 News har besluttet sig til at afsætte sendetid til. Mediestoffet dækkes i disse tider ivrigt af den trykte presse, af online-medier og på P1. Ifølge Berlingske Business er ikke alle TV 2 News' magasinprogrammer klar til at gå i luften i den første weekend den 2-3. december, men mediestoffet er formentligt klar. TV 2 er tilbageholdende med informationer om mediemagasinet, der har arbejdstitlen ”Pressemøde”. Per Mikael Jensen beskriver det overfor MediaWatch som et debatprogram, hvor ugens aktuelle mediefolk inviteres i studiet. Poul Erik Skammelsen og Mette Vibe Utzon bliver værter, og det overvejes, om det skal produceres i et redaktionelt samarbejde med eksterne kræfter.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også