Dansk annonceprogram til 41 aviser

MediaWatch

Edda Media i Norge har valgt det danske WebProof til at håndtere sin samlede annonceproduktion, oplyser Presswire. Det tidligere Orkla Media kommer således til at bruge den danske kommunikationsplatform til alle deres 41 udgivelser. Igennem de sidste to år har WebProof haft stor succes og anvendes af 81 aviser, hvilket med Edda Media bringer antallet over 120 aviser i Skandinavien. WebProof.com er et dansk software, der fjerner anvendelsen af uoverskuelige e-mail-bokse og i stedet udnytter en transparent webbaseret kommunikationsplatform til korrekturgodkendelse, billeddatabase og generel dokumenthåndtering. Samtidig automatiserer et virtuelt workflow de ellers ressourcekrævende krævende grafiske processer. Webproof har 20.000 brugere fra mere end 40 lande herunder LEGO, ICA, Bang & Olufsen, COOP, Fujifilm, JP Morgan Chase Bank og Air Miles.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også