Bonnier stadig lun på TV2

MediaWatch

Bonnier købte mandag morgen norske Schibsted ud af svenske TV4. Men det betyder ikke, at interessen for danske TV 2 er blevet mindre. Det siger Torsten Larsson, der er øverst ansvarlig for Bonniers tv-satsning, til Børsens Nyhedstjeneste. Bonnier har sammen med kapitalfonden Proventus nu sikret sig 97 procent af TV4 i en handel til knap 1,5 mia. svenske kroner. Torsten Larsson siger, at Bonnier har en nordisk ambition og vil se på det, når TV 2 bliver sat til salg. TV 4 skal fortsætte strategien som bl.a. går ud på at oprette en række niche-kanaler - ikke mindst en Comedy-kanal, bedyrer Larsson.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også