Castingshow gav bagslag

MediaWatch

Tv-selskaber har længe anvendt stort anlagte castings som en tidlig PR-indsats for nye programkoncepter. Men det gav bagslag for TV 2. Det var trafikkaos i Århus midtby, da TV 2s 'Deal - No Deal' i fredags søgte efter nye deltagere. De interesserede skulle møde op i storcentret Bruuns Galleri i Århus for at aflevere deres tilmelding. Omkring 10.000 personer fra hele Jylland var strømmet til for at komme i betragtning, og det udløste trafikkaos i formiddagstimerne. Den voldsomme tilstrømning kom bag på arrangørerne, der ikke havde informeret Århus Politi om arrangementet. Menneskemængden og trafikken var så uregerlig, at P4 Østjylland måtte udsende meddelelser om, at tilmeldingsproceduren var ændret, så deltagere ikke længere behøvede at stå i kø. Onsdag er der casting til Deal - No Deal i Odense, og lørdag er det københavnernes tur.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også