Nyhedsavisen indhenter 24timer på indholdet

MediaWatch

Hvis man ser bort fra Nyhedsavisens problemer med distributionen, er avisen kommet godt fra start, siger mediebureau. OMD har bedt 500 personer om at vurdere de tre nye gratisaviser Dato, 24timer og Nyhedsavisen. Og på bare en enkelt uge har den islandske udfordrer på det danske avismarked indhentet konkurrenterne, når det gælder journalistisk kvalitet, skriver Børsen. Læserne i undersøgelsen giver således Nyhedsavisens indhold karakteren 3,2 på en skala fra 1 til 5. Det er bedre end Dato, der får 2,9, og det samme som 24timer. 24timer og Nyhedsavisen ligger også helt lige, når respondenterne skal svare på, om de regner med at ville læse aviserne fremover. Det vil 72 pct., mens Dato kun skal regne med 58 pct.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også