Kunderne flygter fra Tele2

MediaWatch

Tele2 har trods det boomende bredbåndsmarked mistet 2600 abonnementer på seks måneder, viser tal fra It- og Telestyrelsen. Kundeflugten er paradoksal i en tid, hvor antallet af bredbåndsabonnementer i Danmark stiger markant. Lidt over 300.000 flere danskere har fået bredbånd på et år, skriver ErhvervsBladet. Ifølge Tele2 er kundeflugten et offer for, at selskabet det seneste år har holdt lav profil for at integrere det opkøbte Tiscali og sikre kvaliteten. Alle selskaber taber ca. 10 procent af deres kunder hvert år af forskellige årsager som flytning, skilsmisser eller nyt arbejde, og når man ikke markedsfører sig får man ikke fyldt det hul op igen, siger direktør Thomas Nistrup fra Tele2.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også