Berlingske svigtede radio og tv

MediaWatch

Det Berlingske Officin har aldrig fået den placering i de elektroniske medier, som den afgående direktør Joachim Malling havde ønsket. Det beskriver Joachim Malling, der stopper som chef for Det Berlingske Officin fredag, som en af sine største fejltagelser i tiden som chef. Han siger til Jyllands-Posten, at der et behov for at følge kunderne i alle døgnets 24 timer, og at det ville have været godt at følge avishistorierne på andre platforme. Generelt mener Joachim Malling, at der bliver et langt større medieforbrug i løbet de kommende år. Der bliver mange flere aviser, radio- og tv-stationer, og medierne bliver mere specialiserede og skræddersyede til de enkelte interesserede, siger han.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også