24timer: Distribution slider på omdømme

MediaWatch

24timer erkender, at det kan være svært at slippe for at modtage gratisavisen. Problemet er dog ikke landsdækkende. Direktør hos 24timer Torsten Bjerre Rasmussen forklarer, at distributionen lever op til den forventede standart stort alle andre steder end København. "Jo tættere man kommer centrum af København, jo større er udfordringen," siger Torsten Bjerre Rasmussen, efter Mediawatch har beskrevet, hvordan mange oplever, at gratisavisernes fravalgsordninger ikke fungerer. Ifølge direktøren er det centrale København blevet hårdest ramt af den mangel på bude, de nye aviser har oplevet. Det har gjort området meget sårbart for f.eks. sygemeldinger, og der er i det hele taget stor udskiftning i budkorpset. Og det irriterer Torsten Bjerre Rasmussen: "Generelt er 24timer kommet rigtig godt fra start, og vi har et produkt, som vi fuldstændigt kan stå inde for. Men det nytter jo ikke noget, hvis avisen ikke kommer derhen, hvor den skal. Og det slider på vores omdømme i de områder," siger han. Som sin kollega hos Dato Lars Bo Haber Petersen lover Bjerre Rasmussen, at der vil blive fuldt op på hver enkelt reklamation.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også