TV 2 vil have mere tv på nettet

MediaWatch

MTG's beslutning om at lægge alle Champions League-kampene ud på nettet har givet TV 2 mod på en større online-satsning. I hvert fald proklamerer TV 2s adm. direktør Per Mikael Jensen nu en relancering af TV 2 Sputnik. Han siger til Jyllands-Posten, at der skal være meget mere TV 2 på nettet, og at selskabets digitale forretning skal være meget mere profitabel end hidtil. Derfor bliver der arbejdet med flere modeller for, hvordan en ny version af TV 2 Sputnik, der skal lanceres inden for seks til otte måneder, kan lokke flere brugere til, end de omkring 20.000 brugere, der er i øjeblikket.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også