Telmore går ind i Norge

MediaWatch

Mobilselskabet Telmore vil forsøge sig på det norske marked, hvor kun 5 pct. tanker mobilen op på nettet. "Norge er et oplagt marked for os, eftersom de norske forbrugere i høj grad bruger internettet, men endnu ikke til effektiv og nem styring af mobiltelefoni," udtaler Telmores adm. direktør Allan Christiansen. Kun 5 pct. af nordmændene er kunder hos et online-mobilselskab mod 25 pct. i Danmark. Derfor ser Telmore store muligheder for vækst på det norske marked. "Vores set-up er meget enkelt og omkostningseffektivt. Vi udnytter alle de systemer, vi allerede har i Danmark og kombinerer med norske medarbejdere," siger Allan Christiansen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også