De Fantastiske Fem slog TV 2

MediaWatch

145.000 så med, da "De Fantastiske Fem" tørnede ud 'i kærlighedens tjeneste'. TV3 slog TV 2's kommercielle share. Da flest havde fjernsynet tunet ind på TV3 i aftes, fulgte 210.000 seere "De Fantastiske Fem". I den sidste halve time af programmet havde TV3 en kommerciel share på 50,8 i målgruppen kvinder 15-30 år og var dermed større end TV2, der havde en 28,9 share i samme målgruppe. "Det er rigtig glædeligt at se, at vi får flere unge kvinder til at se vores programmer. Især nu, hvor vi begynder på at sende Champions League på TV3+, er det vigtigt, at vi kan tilbyde kvinderne populære programmer på TV3," siger TV3’s administrerende direktør, Jesper Grønholdt.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også