Politiken sætter dato på

MediaWatch

Nu er der dato på Politikens modtræk i aviskrigen, der består af kraftig online-oprustning og en papiravis i forandret design. Politikens produktudvikling af papiravisen og kraftige satsning på online-nyheder lanceres søndag den 1. oktober, erfarer MediaWatch. Den 1. oktober er Politikens fødselsdag, og det er dagen, hvor avisen ændrer design og indhold. Flertallet af papiravisens journalister vil fremover levere baggrund, perspektiv og indlevelsesjournalistik, som ikke fås andre steder. Debatstoffet er også udvidet i papirversionen. Samtidig har ledelsen erkendt, at online-avisen er den bedste platform til hurtig formidling af nyheder på skrift. Ambitionen er, at alle nyheder, der er interessante for det danske samfund, bliver opdateret og registreret øjeblikkeligt. Samme nyhedsudvalg udgør én gang i døgnet et nyhedsoverblik i papiravisen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også