Nyt magasin til de rigeste

MediaWatch

Et nyt magasin - Limited Edition - går specifikt efter erhvervsledere med hang til luksus og internationale erhvervshistorier. Prisen for det nye blad på 150 sider bliver også i luksusklassen - 181 kr. pr. nummer i abonnement. Men manden bag Limited Edition, tidligere chefredaktør på Penge og Privatøkonomi Ole Høy Hansen, mener at have fundet et hul i det ellers fintmaskede danske magasinmarked. Ole Høy Hansen siger til Børsen, at ingen anden tilbyder den cocktail af internationale erhvervshistorier, luksusforbrug og privatøkonomi, som Limited Edition vil sælge sig på. Mediechef i mediebureauet Carat, Gitta Steffensen, siger, at ideen bag magasinet er god. Men hun forudser en vanskelig opstart for Limited Edition, bl.a. fordi magasinet ikke har et stort bladhus i ryggen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også