24timer har indhentet Berlingske Tidende

MediaWatch

JP/Politikens nye gratisavis 24timer ligger nu side om side med Berlingske Tidende, når det gælder antallet af læsere i HT-området. Det viser en analyse af avismarkedet som MindShare har lavet, skriver Børsen. Analysen dokumenter samtidig, at de betalte dagblade indtil videre klarer stormen fra gratismedierne. Kun 6 pct. af de adspurgte siger, at de nye tilbud vil få dem til at droppe deres avisabonnement. Zoomer man lidt ind, viser det sig, at Berlingske-læserne er mest illoyale - 7 pct. vil opsige abonnementet - mens Politiken kun har udsigt til et frafald på 4 pct.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også