Mediestof er efterspurgt i en kaotisk tid

MediaWatch

Børsen udvikler sin online-avis og udvider med mediestof, herunder nyheder fra MediaWatch. Det dynamiske mediemarked er godt stof for folk i branchen og andre med interesse i medier. Det er baggrunden for, at Børsen lancerer et MedieMarked-site, der både skal samle og supplere dækningen i det trykte onsdagstillæg og den daglige nyhedsdækning af medierne. "Vi føler, vi har landets bedste dækning på tryk. Det skal hen ad vejen følges op på nettet," siger Eytan Steinitz, Onlinechef, Dagbladet Børsen. De dominerende temaer bliver aviskrigen, og helt aktuelt TV 2s entre på radiomarkedet. MedieMarked planlægger således at indføre faste lytterdata for kommerciel radio. Tro mod sit ophav bringer Børsens nye medie-site også børskurser for de mediefirmaer, der er noteret på Københavns Fondsbørs. Børsen udvider sit online mediestof i samarbejde med MediaWatch. Rent grafisk sker der en lille afpudsning, således at billedet af Børsen Online flyttes til venstre på sitet, og sitet får lidt flere bannere og flere nye formater i overensstemmelse med markedets behov.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også