TV 2 tæt på nyhedsbureau

MediaWatch

Efter købet af en landsdækkende radiokanal er TV 2 meget tæt på at etablere et egentligt nyhedsbureau. Det fortæller tv-stationens adm. direktør Per Mikael Jensen til Jyllands-Posten. Direktøren peger på, at man med en radiokanal og en 24 timers nyhedskanal på tv allerede har to store kunder indenfor huset. Nyhedsbureauet Ritzau håber stadig, at man kan nå til enighed med TV 2, der ligesom DR og trafikavisen metroXpress har opsagt sit Ritzau-abonnement.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også