Efter købet af en landsdækkende radiokanal er TV 2 meget tæt på at etablere et egentligt nyhedsbureau. Det fortæller tv-stationens adm. direktør Per Mikael Jensen til Jyllands-Posten. Direktøren peger på, at man med en radiokanal og en 24 timers nyhedskanal på tv allerede har to store kunder indenfor huset. Nyhedsbureauet Ritzau håber stadig, at man kan nå til enighed med TV 2, der ligesom DR og trafikavisen metroXpress har opsagt sit Ritzau-abonnement.
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
I sommerferieugerne udkommer MediaWatch med ét dagligt nyhedsbrev. Sitet vil som vanligt blive opdateret løbende med stort og småt fra medie- og forlagsbranchen.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.
”Det står ganske enkelt ikke mål med vores ambitioner for public service,” siger DR-chef om public service-institutionens manglende mulighed for at redigere i kommentarsporet.