Dansk livsstilsmagasin satser på udlandet

MediaWatch

Holdet bag det nu hedengangne stilmagasin Romeo+Juliet er klar med et nyt dansk livsstilsmagasin. Magasinet, der hedder 'Vs' - forkortelse for versus - retter sig mod en international målgruppe og udkommer første gang på onsdag. Sproget er dansk og engelsk, og magasinet skal udkomme to gange årligt i august og februar i forbindelse med modeuger rundt om i verden, skriver Berlingske Tidende. Ifølge den ansvarshavende redaktør Jakob Forup Stubkjær betyder læsertal ikke så meget, så længe magasinet sælges til de rigtige folk i de rigtige lande. Første udgave kommer i 12.000 eksemplarer. Det britiske distributionsfirma Comag sikrer bladets økonomi. Vs bliver det trejde danske livsstilsmagasin, der satser på en international målgruppe. De to andre er 'S Magazine' og 'Dansk'.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også