Søndagsavisen i storform før krig

MediaWatch

Inden efterårets krig på det danske avismarked opjusterer en af aktørerne - Søndagsavisen - sine årsforventninger. Det går så godt med at sælge annoncer til den husstandsomdelte weekendavis og internetportalen Ofir, at Søndagsavisen A/S nu regner med at tjene 150-180 mio. kr. i år - en forbedring på 20-30 mio. kr. i forhold til tidligere udmeldinger. Opjusteringen kommer samtidig med, at Søndagsavisens distributionsselskab Forbruger-Kontakt har indgået en toårig aftale om at omdele reklamer for COOPs butikker, der bl.a. tæller Superbrugsen, Kvickly og Irma. Alle de gode nyheder fik aktierne i Søndagsavisen til at stige med 5,5 pct. fredag på Københavns Fondsbørs.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også