Ridser i TV 2 image

MediaWatch

TV 2s image har lidt skade gennem det seneste år, viser den store årlige imageundersøgelse i Berlingskes Nyhedsmagasin. Den er baseret på interview med knap 3.000 danske erhvervsledere. TV 2 falder 50 pladser, fra en plads som nr. 46 til nr. 96. TV 2 lander dermed på niveau med DR, der er nr. 105. Ifølge Berlingske Nyhedsmagasin er TV 2s image påvirket af den kluntede fyring af Peter Parbo og af Triple-A sagen, der fik lov at køre meget længe i sensommeren 2005. Målt på ledelse falder TV 2 hele 88 pladser til nr. 131. Undersøgelsen er foretaget af Instituttet for Opinionsanalyse - IFO - i et samarbejde med GCI Mannov.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også