Bureau tvivler på kvindetække

MediaWatch

SBS TV vil have Kanal 4 op på en seerandel på 10 procent af de kvindelige seere mellem 15-44 år inden året er omme. Det kan blive svært, for Tv-Director i Carat, Mikael Ostenfeld, kalder i Børsen den nye kvindekanals programflade for "gammel vin på nye flasker". Den nu lukkede TV Danmark endte i april med 6,8 procent af alle seere og 7,7 procent i aldersgruppen 19-50 år. Efter 1. januar 2007 skal Kanal 4 til at tjene pengene hjem gennem brugerbetaling, men det kræver en plads i pakkerne hos TDC Kabel TV, hvor der stadig mangler at blive forhandlet en kontrakt hjem.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også