Mystik om tidsfrist for Berlingske-salg

MediaWatch

Sidste frist for at byde på Orkla Media skulle være i dag, men ifølge Orkla selv opererer koncernen ikke med officielle tidsfrister. Flere af de potentielle bydere, der har studeret det såkaldte information memorandum, har afsløret, at fristen for at afgive ikke-bindende bud på Orkla Media, der blandt andet omfatter Det Berlingske Officin, udløber i dag. Men Børsen skriver, at ingen hos Orkla vil bekræfte tidsfristen. Informationsdirektør hos Orkla, Ole Kristian Lunde, siger til avisen, at Orkla vil tage sig den tid, det tager at gennemføre en forsvarlig proces. Ole Kristian Lunde forklarer, at hvis Orkla satte en tidsfrist, så ville koncernen blive udsat for et uønsket pres hen mod en deadline. Derfor tager Orkla den tid, der er brug for.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også