TV 2-bestyrelse barsler med ny strategi

MediaWatch

TV 2s bestyrelse har lagt en offensiv strategiplan for det kommende år, der skal sikre stationens fremtid. Næstformand i TV 2-bestyrelsen, Lars Nørby Johansen, siger til Børnsen, at 2006 bliver det mest ekspansive år i stationens historie. Det betyder blandt andet lancering af mindst en ny tv-station i år, samtidig med at der skal satses mere på internettet. Nuværende direktør Peter Parbo forlader sin post senest til maj, men ifølge bestyrelsesformand Niels Boserup kan en ny strategiplan ikke vente på, at man har fundet en ny direktør. Arbejdet med ny strategi har været undervejs længe, og det fortsætter uhindret, lyder det. Et af de vigtige mål er formuleringen af en helt ny programstrategi, som skal tage det ændrede mediebillede i de kommende år til indtægt.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også