SBS TV tager ingen chancer

MediaWatch

SBS TV skal også tjene penge på andet end traditionelt reklamesalg, men man skal ikke forvente, at selskabet optræder som digitale pionerer. Christian Kemp har både ansvaret for markedsføring af SBS TV og for forretningsudvikling og distribution. Han afslører overfor Markedsføring, at det ikke er indenfor forretningsudvikling, at SBS TV kommer til at tage de store chancer. Det er ingen hemmelighed, at SBS TV i fremtiden gerne vil tjene penge på andet end det almindelige reklamesalg, men man skal ikke forvente at SBS optræder som pionerer. Christian Kemp vil holde øje med, hvad der har fungeret i Danmark eller udlandet og bygge på det. SBS kommer næppe udenom, at internettet som medieplatform presser sig på. Christian Kemp erkender da også gerne, at der rent faktisk er nye produkter i pipelinen fra SBS, men han vil ikke gå nærmere ind på, hvad det går ud på.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også