Sonofon og Cybercity får samme logo

MediaWatch

Sonofon og Cybercity får et nyt fælles logo, som også bliver kendetegnende for resten af den internationale Telenor-koncern. Henrik Clausen, administrerende direktør for Sonofon og Cybercity, siger i en pressemeddelelse, at det nye fælles visuelle udtryk er et vigtigt skridt i retning af, at skabe en offensiv og stærk position for Telenor i Danmark. Der bliver tale om landets største branding-projekt i de senere år. Telenors mere end ni millioner kunder indenfor mobil, bredbånd og tv vil inden for de kommende måneder blive præsenteret for det nye logo i Sonofon-butikker, mens Cybercitys, Sonofons og Telenors hjemmesider allerede benytter det. Sonofon og Cybercity vil fortsat fungere som selvstændige varemærker med hver sit navn.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også