MTV henter salgsdirektør hos TV3

MediaWatch

MTVs nye nordiske Commercial Director bliver Lars Mossing, der kommer fra TV3, hvor han har været ansat i alt ni år, senest som salgschef. MTV er inde i en oprustningsfase, som flere andre af de internationale tv-kanaler med tilstedeværelse i Danmark. MTV satser både på abonnementsindtægter og på reklameindtægter. Lars Mossings opgave bliver at optimere og drive den nordiske salgsorganisation, der har kontorer i Danmark, Sverige og Norge. "Der er en række faktorer, der vender pilen op ad for MTV. Det er stigende krav om niche tv blandt seerne; de vil have programmer der passer lige til dem. Det kan mainstream tv ikke levere. Her ligger MTVs potentiale, for der er tale om et meget stærkt brand, der præcist betjener den unge målgruppe," siger Lars Mossing til MediaWatch.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også