CNN meddeler at man i hele marts vil forsøge at nå ud til de rejsende med en række reklamearrangementer i de inter-nationale lufthavne i København, Stockholm samt Oslo.
Her vil de rejsende kunne følge med i de seneste globale overskrifter på deres vej gennem lufthavnen via informations-stande, som åbner op for adgang til CNN's online nyheder.
Det vil også være muligt at få oplysninger om nyhedskanalens tv-service samt tilmelde sig CNN's sms-nyhedstjeneste.
- Vi ønsker at øge kendskabet til og brugen af CNN i Skan-dinavien, især blandt den type travle ledere, der jævnligt fore-tager forretningsrejser med fly, - forklarer Arthur Bastings, administrerende direktør for TBS Europe, CNN's moderselskab i Nord- og Centraleuropa.
Arrangementerne i lufthavnene har til formål at positionere CNN som den ideelle nyhedskilde til dem, der har brug for at holde sig ajour med, hvad der sker i verden, på alle nyhedsplatforme fra tv til Internet, mobiltelefon samt PDA.
CNN's nye tiltag vil være at finde i Kastrup Lufthavn mellem den 11. og 15. marts.