MediaWatch

Radio Days slår dørene op i september

Bag arrangementet står DR, de kommercielle lokalradio- og tv-stationers brancheorganisation (KOMM) samt Dansk Journalist-forbund. Radio Days 02 vil byde på op mod 30 sessions i form af workshops, paneldiskussioner og masterclasses.

Programmet vil sætte fokus på såvel de politiske rammer for radioproduktion som på programmæssige eksperimenter og fremvisning af de nyeste tekniske produkter.

- Det er utroligt glædeligt at DR, de kommercielle radio-stationer og Dansk Journalistforbund igen i år har kunnet finde sammen om at arrangere Radio Days, siger radiodirektør Leif Lønsmann, DR.

Han mener, at festivalen er en flot manifestation af en samlet radiobranche, som til dagligt konkurrerer benhårdt, men godt kan mødes om en fælles interesse i radiomediets udvikling.

Det er anden gang at festivalen afholdes. Sidste år mødtes omkring 300 radiofolk fra alle ender af branchen til to dage, der bekræftede mediets mangfoldighed.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere