TDC-kunder får regnvand i kablerne

MediaWatch

Sjælland er hårdest ramt, og her har TDC nu erklæret force majeure. Det betyder, at alle servicekontrakter er sat ud af kraft. TDC regner med, at situationen vil være normaliseret i løbet af to-tre uger.

- I øjeblikket er vi nødt til at have pumpeudstyr med, når vi rykker ud for at rette fejl. Vores kabler står mange steder konstant under vand, og det betyder, at selv små skader hurtigt udvikler sig til større fejl, siger servicedirektør i TDC Tele Danmark, Claus Jeppesen.

Fejlservice på 80 80 80 47 er også under hårdt pres, hvilket kan betyde længere svartider, tilføjer Claus Jeppesen, der håber, at kunderne bærer over med de forlængede svartider.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også