De 7 bud for Mobile Marketing

MediaWatch

Nokia tror på at Mobile Marketing-konceptet har potentialet til at blive en af de mest brugte kanaler for den fremtidige kommunikation på marketingområdet, og giver på websitet en række tips til, hvordan man bedst kan udnytte den dramatiske stigning i antallet af mobile brugere.

Selskabet mener det er vigtigt at holde sig for øje, at nøgleord som personlig tilpasning, rette tid/sted samt dialog bør være en del af promotionsmixet.

Og for at skabe profitabilitet for annoncørerne og værdi for brugerne tilbyder www.thefeature.com mobile marketers følgende tips til at skabe de rette programmer:

Vil ikke have/Undgå spam, Spar tid/ Tidsrøver, Nyt medie/Gammelt budskab, Vær relevant/Ikke overflødig, Vær sammenhængende/Ikke kluntet, Vær intim/Ikke upersonlig, og sluttelig Vær enkel/Ikke forvirrende.

Hvad de enkelte tips helt præcist dækker over kan inter-esserede se nærmere på ved at slå et smut forbi www.thefeature.com og skrive "Top 7" ude til venstre i søgefeltet på sitet.

Artiklen har titlen "Don't kill the messenger"

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også