MediaWatch

FDIH sætter fokus på i-TV

Konferencen finder sted den 21. februar hos FDIH i København og har titlen "TV - en ny platform for eHandel".

På konferencen vil der, ifølge FDIH, blandt andet blive oplyst konkrete fakta om hvordan man opretter en butik på TV, og hvilke hensyn der skal tages til udformningen af et "TV website".

Fremtiden for i-TV vil også blive belyst, ligesom der vil være debatter, som skal forsøge at finde svarene på hvordan succes med interaktiv markedsføring og handel på TV opnås.

Undersøgelser har vist, at salg via interaktivt TV har haft svært ved at slå igennem hos forbrugerne. Og det på trods af at mere end 20 procent af Europas befolkning i gennemsnit har et interaktivt digital TV.

Interesserede kan læse mere om konferencen samt tilmelde sig her

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Distributionsselskaber smeltede sammen til én storspiller, Danske Medier klagede til EU over dr.dk, mens TV 2 satte ord på sin Youtube-strategi og flere producenters regnskaber blev lagt frem. Få overblikket over ugens gang i Mediedanmark.

Indslag med Christiane Vejlø: Heartbeats og vejen til overskud

Podcast: Kultur- og podcastmediet Heartbeats tror ikke på brugerbetaling for det digitale medie, der i stedet bygger på sponsorater og reklameproduktion. Men er det overhovedet gangbart? Christiane Vejlø går tæt på en af pionererne på podcastmarkedet i ugens Indslag, hvor Heartbeats stifter og direktør, Le Gammeltoft, er i studiet.

Seneste nyt

Se flere jobs