ITB bag nordisk mobilkampagne

MediaWatch

Formålet med kampagnen, der afvikles i samarbejde med de andre søsterorganisationer i Skandinavien, er at få udnyttet den nordiske indsats på mobiltelefoni-området maksimalt. Det skriver Berlingske Tidende.

Det forventes at satsningen bliver på ialt 16 millioner kroner i den to-årige periode, hvor kampagnen Wireless Scandinavia finder sted.
IT-Brancheforeningen har indhentet råd hos blandt andet teleanalytiker John Strand, og Nordisk Industrifond er en af de økonomiske bidragydere.

Et af områderne, man vil satse på, er UMTS-nettene, siger IT-Brancheforeningens kommunikationschef Henrik Egede.
Små virksomheder vil via brancheforeningen kunne komme med løsninger til de store såsom Deutsche Telekom, Vodafone, Nokia eller Siemens.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også