MediaWatch

ITB bag nordisk mobilkampagne

Formålet med kampagnen, der afvikles i samarbejde med de andre søsterorganisationer i Skandinavien, er at få udnyttet den nordiske indsats på mobiltelefoni-området maksimalt. Det skriver Berlingske Tidende.

Det forventes at satsningen bliver på ialt 16 millioner kroner i den to-årige periode, hvor kampagnen Wireless Scandinavia finder sted.
IT-Brancheforeningen har indhentet råd hos blandt andet teleanalytiker John Strand, og Nordisk Industrifond er en af de økonomiske bidragydere.

Et af områderne, man vil satse på, er UMTS-nettene, siger IT-Brancheforeningens kommunikationschef Henrik Egede.
Små virksomheder vil via brancheforeningen kunne komme med løsninger til de store såsom Deutsche Telekom, Vodafone, Nokia eller Siemens.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs