MediaWatch

Morgenmøde: Digi-tv i markedsføringen

På det første morgenmøde den 31. januar sætter man fokus på det digitale tv's hastige fremmarch: Hvilken rolle spiller de nye markedspladser, Hvilke erfaringer har man gjort og er resultaterne målbare?

Dansk Markedsføringsforbund stiller skarpt på resultaterne af markedsføringen på de nye markedspladser på yderligere 3 morgenmøder:

M-commerce i markedsføringen, den 7. Februar

Internettet i markedsføringen, den 28. Februar

SMS i markedsføringen, den 7. Marts

Alle morgenmøder afholdes hos Berlingske Tidende fra kl. 8.00 - 10.30.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Distributionsselskaber smeltede sammen til én storspiller, Danske Medier klagede til EU over dr.dk, mens TV 2 satte ord på sin Youtube-strategi og flere producenters regnskaber blev lagt frem. Få overblikket over ugens gang i Mediedanmark.

Indslag med Christiane Vejlø: Heartbeats og vejen til overskud

Podcast: Kultur- og podcastmediet Heartbeats tror ikke på brugerbetaling for det digitale medie, der i stedet bygger på sponsorater og reklameproduktion. Men er det overhovedet gangbart? Christiane Vejlø går tæt på en af pionererne på podcastmarkedet i ugens Indslag, hvor Heartbeats stifter og direktør, Le Gammeltoft, er i studiet.

Seneste nyt

Se flere jobs