MediaWatch

Ahaa.dk åbner PR-Guide

Denne gang lancerer selskabet Ahaa PR Guide, som er et effektivt "Pressemeddelelses Distributions System". Hoved-formålet med den nye PR-guide er, at skabe en "prisstærk" og effektiv konkurrent til blandt andet Ritzau's "Direkte" samt "IT-Pressen".

Tjenesten er finansieret via brugerbetaling, findes på web-adressen http://www.prguide.dk og giver ifølge Ahaa.dk på en nem, billig og effektiv måde mindre og mellemstore virk-somheder muligheden for at udsende pressemeddelelser til størstedelen af den danske presse.

Sameh Niazy, marketingsdirektør hos Ahaa.dk, siger blandt andet om baggrunden for den nye tjeneste:

- Det har længe været dyrt og svært for små virksomheder at nå ud til pressen, når de endelig har noget at sige. Det er typisk de "store" virksomheder, som præger de daglige overskrifter og det er ikke altid fordi store virksomheder har mere at tilbyde, men derimod råder over større budgetter til PR.

Da vores virksomhed i forvejen servicerer mange mindre og mellemstore virksomheder, ser vi det naturligt, at kunne tilbyde vores kunder billige elektroniske PR-services -.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Distributionsselskaber smeltede sammen til én storspiller, Danske Medier klagede til EU over dr.dk, mens TV 2 satte ord på sin Youtube-strategi og flere producenters regnskaber blev lagt frem. Få overblikket over ugens gang i Mediedanmark.

Indslag med Christiane Vejlø: Heartbeats og vejen til overskud

Podcast: Kultur- og podcastmediet Heartbeats tror ikke på brugerbetaling for det digitale medie, der i stedet bygger på sponsorater og reklameproduktion. Men er det overhovedet gangbart? Christiane Vejlø går tæt på en af pionererne på podcastmarkedet i ugens Indslag, hvor Heartbeats stifter og direktør, Le Gammeltoft, er i studiet.

Seneste nyt

Se flere jobs