MediaWatch

Ask-Alex: Messe på nettet en succes

Udstillerne på Ask-Alex' intermesse er leverandører og producenter af køkkener og køkkeninventar, som med deres hjemmesider giver forbrugerne fri adgang til at vandre rundt i udstillingslokalerne.

Intermessen er bygget op omkring en artikel, som grundigt fortæller om de forskellige elementer, som indgår i et moderne køkken.

For hvert afsnit har de relevante udstillere et banner, som leder læseren ind et større univers af muligheder.

På baggrund af den store tilslutning fra såvel udstillere som publikum er ask-alex.dk allerede i gang med at planlægge intermesser for cykler og for de haveinteresserede.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Distributionsselskaber smeltede sammen til én storspiller, Danske Medier klagede til EU over dr.dk, mens TV 2 satte ord på sin Youtube-strategi og flere producenters regnskaber blev lagt frem. Få overblikket over ugens gang i Mediedanmark.

Indslag med Christiane Vejlø: Heartbeats og vejen til overskud

Podcast: Kultur- og podcastmediet Heartbeats tror ikke på brugerbetaling for det digitale medie, der i stedet bygger på sponsorater og reklameproduktion. Men er det overhovedet gangbart? Christiane Vejlø går tæt på en af pionererne på podcastmarkedet i ugens Indslag, hvor Heartbeats stifter og direktør, Le Gammeltoft, er i studiet.

Seneste nyt

Se flere jobs