Spray overhalet af tv4.se

MediaWatch

Ifølge Jupiter MMXI besøgte 1,46 millioner svenskere i alderen mellem 12 og 79 år tv4.se i løbet af december, og det svarer dermed til en fremgang på 270,000 besøgende.

I forhold til samme resultat sidste år er der ialt tale om en fordobling i besøgstallet for tv4.se.

Nielsen//Netratings slår fast, at tv4.se for tredje måned i træk er det største mediesite målt på private internetsurfere ,og ialt 1,12 millioner surfede forbi sitet fra en privat opkobling.

Sat i forhold hertil havde Sveriges førende mediesite, Aftonbladet, en andel på 1,03 millioner.

tv4.se er samtidig det mest besøgte site blandt børnene. Ialt 25 procent af de besøgende var børn i aldersgruppen 2-12 år.

Marica Finnsiö Gefvert, programchef og ansvarshavende på tv4.se, udtrykker tilfredshed med resulatet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også